Helg!

Tjoho=) IDag när jag vaknade började jag med att städa hela huset. Får nog bli min kommande uppgift nu när jag är ledig på fredagar. Efter det gick jag utt och dammsög johannes bil! igår tvättade jag den så nu ser den ut som ny! hehe. Snart ska jg åka och hämta josse som fylle arton idag! Ska åk in till stan med lite folk från skolan och käkamiddag. Även Emma och Anna fyller år idag! Grattis. Så ska iaf träffa Emma och resten av gänget senare ikväll. Imorgon ska jag hämta min pojk på flygplatsen nån gång på förmiddagen! ängtar jättemycket!! Fast nu är det bara en dag kvar! jippie. Men nu ska jag åka och köpa nässpray har dragit på mig en förkylning som visst aldrig tar slut! På Söndag är jag hemma igen då det vankas barnvälsgnelse för Ellen och Wilma! Mysigt!
Ha en jätte bra helg! Kram Camilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback