Lördag!

Ojj vilken slapp dag det varit idag! Kom hem från fiskebäck runt tre och sen dess har jag legat i soffan under mitt "hello kitty" täcke (som jag fått av min kära pojk) och tittat på avsnitt efter avsnitt av project runaway! Ett mycket bra program. Ikväll tittade jag mammsen och pappsen på en gör bra film på tv, men jag som somnade till kollad einte på hela vilket var synd, Har ju blivit förkyld igen=( så därför passade det bra med en hemmakväll!
Igår åkte jag till Fiskebäck där jag träffade mina underbara vänner! Är verkligen glad att jag träffat alla er goa tjejer! och även Johannes systrar Alida och Petronella som jag har så mysigt med!
Gänget samlades utanför pingst där vi skulle på möte! Var ett bra möte fast som vanligt blir jag så trött då mötet inte började fören typ kvart i elva! Efter var det fika och prat med allt härligt folk! Efter det blev det en sväng till hamnplan! Sedan åkte jag, Emma, och Petronella hem till Emelie där vi pratade, fikade och hade det mys!
När vi sedan skulle "hem" hör jag bara Petronella skrika då hon öppnar dörren, där var en gigantisk spindel! Asså jag har aldrig sett en sån stor! Ingen av oss vågade gå in så vi ringde efter Gill som fick komma och döda den äckliga varelsen! Sedan lade vi oss alla tre tjejer i Johannes säng för att kolla på film, det slutadeatt alla somnade och på morgonen var filmen fortfarande igång!
Imorgon ska jag och mamma till kyrkan där Hans någonting skulle prata! Lyssnade på han en annan gång och han var grymt bra! Sedan blir det nog en slapp söndag med fika och mys! Börjar kvart i ett på måndag och slutar två så det blir en slapp start på veckan!

Nu ska jag sova! Hoppas ni får en fortsatt bra helg! Kram Camilla!

Kommentarer
Postat av: alida

Det är jätte roligt at lära känna dem med Millan. Ja tycker om dej jätte mycke, De känns som du e min syrra :D !! <3

2008-08-24 @ 22:48:35
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback