mina Ögonstenar

Idag tog jag bussen mot Stenungsund vid elva och den tog väl ca 40 minuter. Hoppade av vid torget och tittade i lite affärer tills klockan var halv ett. Hittade ett par gör snygga jeans på Mq, men ska fundera lite innan jag köper dem. Väl i skolan mötte jag upp Louise och vi gick till vår första retorik lektion. Det är bara vi två i klassen som valt det och jag är glad att jag itne valde matte eller språk som nästan alla andra gjort!
Läraren i retorik var bara hur underbar som helst! En sån människa som man bara kan sitta och lyssna på timme ut och timme in! Tror det kommer bli en kanon bra kurs!
Pappa hämtade mig från skolan och det blev middag på donken. Efter det åkte jag till mina ögonstenar Cornelia, Ludwig och Ellen. Jag och Camilla (mamma till barnen) satt och pratade hela eftermiddagen och hade det mysigt!
När jag kom hem blev det en hel del grejer som jag behövde få gjort. Sydde bland annat in mina replay jeans så nu sitter de tajtare.=)
Usch imorgon och på onsdag blir det jobbiga dagar. Lektioner från 8,30 till 16,00. Fast det är ju bara tisdagar och onsdagar jag har "vanliga" lektioner, de andra består bara av teater! Så jag ska inrte klaga!
Nä nu ska jag nog kura ner mig i sängen. Förlåt att jag aldrig lägger upp bilder, men har inte  riktigt tid med det! Sov så gott! Kram Camilla!

Kommentarer
Postat av: magda

blev det replay-jeansen? dom vi snackade om? :)

2008-08-25 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback