Regnig Tisdag

Finns det något mysigare än att vakna upp en dag då det regnar och smattrar på rutan? Jag kanske är udda, men jag tycker verkligen det är så mysigt med regn. Kura ner sig under täcket framför en bra film och inte behöva känna stressen att man måst gå ut! Dessa nätterna har jag inte alls sovit bra. Tagit timmar innan jag somnat och vaknat flera gånger! Får verkligen hoppas att jag sover bättre inatt! Började skolan halv nio idag då vi började med retorik. Efter det var det svenska och sedan religion,psykologi och historia. En lång dag! Men ganska okej ämnen. Dagen i morgon ser nästan lika dan ut, och sen kan man nästan säga att skolveckan är över, för då har jag inga mer "vanliga" lektioner utan bara drama och min lediga fredag! Mamma hämtade mig från skolan idag och vi tog en tur på stenungstorg. Jag provade byxorna igen, men kände inte alls för dem idag! Men jag hittade en fin kofta som jag ska köpa. Den fanns inte inne i min storlek så de skulle beställa hem den! När vi kom hem orkade ingen av oss laga mat, så det blev pizza! mums, fast får nog sluta upp med snabbmaten nu! hehe. Pappa lekte skogsmulle idag och hittade svamp som han stekte. Finns inget godare än stekt svamp med lite salt!
Nä Nu kan jag inte skriva mer! Ha en fortsatt bra kväll! kramkram!
Snodde lite mysiga sommar bilder från bland annat Filipoch Emma  som kommer här!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback