Dålig uppdatering?

Svar ja! Har inte kommit för mig att blogga! Men nu har vi ny dator och jag sitter vid granen och myser. Datorn tidigare var väldigt seg så nu känns det mycket bättre!=) Dagen innan julafton var jag hemma hos älsklingen och åt mat, julafton spenderades hos min farbror med familj! Juldagen blev en mysig dag hemma med familjen och annandagen spenderades hemma hos faster. Idag har det varit lite städning och snart ska vi hem till min kusin Adam med familj!=) myspys. Hoppas på att älsklingen ska komma hit ikväll för jag saknar honom redan!!
Imorgon är det kalas igen, hemma hos min morbror med hela tjocka släkten, vilket kommer bli göra kul!
Men vad händer på nyår då? Någon som vet vad som händer?
Å jejja om du läser detta så vill jag bara att du ska veta att jag hoppas ni kommer ha en toppen resa! Har inte varit så aktiv i mitt sms:ande i helgen. Ta hand om varandra och sola så mycket ni kan! Saknar dig, men vi ses när ni kommer hem=)=)
Men nu ska vi hem till min kusin och jag hoppas på att blogga senare! Ha det superduper=) Kramkram!
 Jag på julafton hemma hos min farbror=)

Kommentarer
Postat av: Jeanette Ström

Hej min gumma!!

Du är världens bästa dotter....bara så du vet......

Kram Moti

2008-12-29 @ 12:51:58
Postat av: Jejja

Självklart läser jag din blogg min kära, men har inte haft dator fören nu :) Hoppas vi ses ikväll, för jag saknar dig också! Stor kram <3

2009-01-03 @ 19:01:34
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback