En underbar Fredag och Lördag!

Fredagen tillbringades ute på vannholmarna! Det var en underbar dag och vi solade och badade hela dagen. På kvällen träffades vi några klasskompisar på Åstol och åt mat på rökeriet! Mycket gott och en lyckad kväll!


 En härlig skara

Idag (Lördag) åkte jag till Fiskebäck och var hos Jennifer runt elva, då vi åkte ut på holmarna och bada! En helt underbar dag med härliga människor. Senare åkte jag, Jennifer, Olivia, Emma och Anna till stan och satt på uteservering på avenyn och fikade! En helt underbar kväll! Ni är helt underbara tjejer!!
När jag skulle köra hem var det värre, hade glömt mina glasögon hemma och då kan jag knappt se i mörkret när jag kör. Imorgon blir det nog vannholmarna här hemma! Tack alla ni som förgyllt min dag! och Johannes, jag längtar efter dig! Älskar dig!!'


Men nu måste jag sova! Lägger upp fler bilder från dagen nån annan dag! Jag somnar snart! hehe. kram Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback