Ett Mästerverk

Hejsan! Nu är jag verkligen trött, gick upp vid fem imorse! Men fick ju en helt underbar dag i solen! Var även hos farbror doktor som stack mig i armen och tog massa prover. Dom vill utreda om jag ahr gluten, men som det verkar nu var det ingen större fara! Jippie!! Idag jobbade jag över till tre och åkte hem och lagade middag, sedan åkte mammsen å pappsen och jag ut på en holme och fikade. Som gamla goa tider! Var så skönt att ligga där i solen. Pappa gick iväg på en "promenad" på holmen och då kan kom tillbaka hade han skurit sig på nån järn sak på benet och det såg inte mysigt ut. Då tog vi båten till vår egna hus"läkare" faster Eva. Hon tejpade ihop såret och han fick ett jätte stort plåster (stackarn) men då fick vi ju träffa den goa Elias! Han är bara så söt!
När jag kom hem pratade jag med Jennifer i telefon! Hon är bara så härlig! Pratade om att jag skulle åka ner till Fiskebäck på Lördag å ha en mysig kväll med "gängen" Kanske en tripp till stan, får se hur det slutar.! Imorgon börjar jag jobba sex så står väl upp ngn gång vid fem. Min kära bror ringde precis och frågade om jag kunde hämta han inatt. Visserligen var det bara på Rönnängs brygga men jag var tvungen att säga ja! Han har tydligen en polis kompis på besök och de ville inte promenera hem från färjan! Men nu ska jag ägna mig åt något annat! Ha en fortsatt bra kväll kram Camilla!
Johannes! Jag älskar dig!

 Jag och Elias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback