Fjällbacka

Idag när vi vaknade gick jag till affären och köpte nybakta frallor! Finns inget godare och att doppa dem i kaffe är ju ännu bättre! Efter frukosten gick vi runt i Grebbestad och tittade i lite affärer. Hittade en jätte fin tröja och sedan kom Johannes och så hade han köpt den till mig! Tack älskling, men hatar när någon skämmer bort mig! så jag blev mest arg på honom (förlåt) hehe. Men jag är den som hellre ger än att får.
Efter vår shopping runda åkte vi ut med båten och hamnade i Fjällbacka! Låg typ i hamnen i en halvtimma men hittade ingen plats, men till slut hittade vi en bredvid massa norska lyxbåtar. Fattar inte hur Norskarna kan ha så stora båtar! haha. Men nu ligger vi här i hamnen och jag känner hur magen kurrar. Johannes har börjat på middagen. Idag serveras det fiskbullar och potatis, men jag som inte är så förtjust i fiskbullar ska steka mig en korv! mycket godare! Ikväll blir det nog lugnt. Ska nog gå och kolla på den bergsklyftan där de spelade in Ronja Rövardotter, jag var där och kollade när jag var liten, men kommer inte ihåg hur det såg ut. Sen blir det väl en film! haha. Imorgon sägs det att det ska bli fint väder! får hoppas det. Men det har inte varit helt fel idag heller, har iaf inte regnat.

Föresten Johannes stack sig på en geting förut! haha stackarn. Det flög in en geting i båten och han försökte vifta iväg den med ett lock, men getingen var smartare än honom och stack till! Stackar lilla Johannes!!
Sedan har jag skadat mig idag med! Skule gå ut och lägga till och såg inte att glasdörren var stängd så jag slog i huvudet rätt i dörren, sen skrattade jag så att jag låg dubbelt!

Men nu ska jag lägga mig och "nannsa" en stund, och bara njuta av semestern! HA en jätte bra kväll/ Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback