Grebbestad

Nu ligger vi i Grebbestad och här är det fullt upp! Ett gäng med Tjörnbor som ligger bredvid oss och som har kört hit båtarna med lastbil men nu har alla precis lagt till! Utanför oss ligger en familj från Bleket, men jag har ingen aning vem det är. Men när Johannes sa att jag var Håkans Tös visste iaf några  vem jag var! Idag har vi varit på vift hela dagen och haft det jätte bra. Det regnade när vi vaknade men efter en stund klarnade det upp och vi kunde sitta på "flajan" och köra. När vi kom till Grebbestad lagade vi mat, pasta med bacon och sås. Efter det tog vi en promenad och tittade runt. Sen satt vi oss på ett ställe och lyssnade på en man som sjöng, jätte bra var det! Nu sitter jag under en filt och har tagit på mig lager med kläder! haha, jag blir alltid så frusen. Resten av kvällen blir det nog en film. Antingen "Åke från Åstol" eller "i hennes skor" får väl se vilket humör vi är på! Har iaf laddat upp med lite popcorn! På Onsdag ska nog Jennifer och Filip komma upp och det ska bli jätte trevligt att träffa dem!
Helgen kommer nog alslutas med Hönökonferensten, fast allt händer på vädret!
Men nu ska jag kolla några andra sidor på datorn! Ha en fortsatt bra kväll/ kram Millan!!

Kommentarer
Postat av: petronella

Mill, va ar detta :O ?? Vill ha bilder!! haha :D

2008-07-11 @ 06:02:05
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback