Smögen/Lysekil

Oj nu var det ett tag sen jag skrev. På Onsdagen när vi vaknade i Fjällbacka var det strålande solsken och varmt! Vi åkte ut till en holme där vi låg och solade och badade hela dagen. Det var bara den perfekta dagen! På eftermiddagen/kvällen åkte vi tillbaka till Smögen. (där är verkligen mysigt) Vi fick en perfekt plats vid bryggan och det var en underbar kväll. Johannes bjöd ut mig på middag på "hamnen 4" jag åt en burgare med massa tillbehör och Johannes åt ryggbiff! Det var en ny renoverad restaurang på bryggan som verkligen var jätte mysig! Efter maten blev det en promenad, sen satt vi ute på akterdäck halva natten och kolladepå film och kollade på folk på bryggan, haha. Tack för en jätte fin kväll Johannes! Älskar dig!!
På Torsdagen vaknade vi och fick yttligare en solig dag, dock blev det inget bad. Vi satte oss på "flajan" och körde mot Lysekil där vi träffade våra underbara vänner Jennifer och Filip. Vi lade oss på en jätte fin holme och grillade på kvällen! Men vädret ändrades under kvällen och det började blåsa och ösregna. Mitt i kaffet lossnade vår kil och vi fick gå ut i mörkret och försöka ordna detta. När vi kom in igen kunde man vrida vattnet ur kläderna. Men vi somnade gott iaf! Idag när vi vaknade var det lite disgt men under förmiddagen sprack det upp och blev blå himmel med sol! Vi solade och alla fyra fiskade krabbor. Haha det fanns gör stora krabbor här! Nu ikväll blir det Lysekil där Amy Diamond och Brolle spelar. Imorgon drar vi nog tillbaka sörut och stannar nog till på Hönö.
Förlåt att jag inte lagt ut några bilder,men glömmde ju kameran hemma=( Men hoppas ni får en trevlig kväll! /Camilla ute på en underbar semester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback