Sol och salta bad!

Idag när jag vaknade åkte vi ut till Vannholmarna! Där låg en massa folk och ett helt gäng med mina och Patricks kompisar. Föräldrarna låg en bit bort, så det var skönt att bara springa dit och äta! haha. Var verkligen en underbar dag! Fick bada hela tiden för att orka hela dagen. Men idag har jag inte brännt mig något! Skönt!!! Efter en hel dag på vannholmanra blev det wakeboard med lite folk! Jag åkte inte, men det var roligt att se på de andra. Fast dom åkte inte wakeboard utan ngt som typ hette wakeskate. Samma sak fast man itne sitter fast! men men. Näe jag kom hem kom Adam och Camilla med familj och vi åt kvällsmat ute på altanen. Var mysigt att träffa barnen och de är för härliga. Cornelia frågade varför jag hade så stökigt rum, så nu känner jag press att jag måste städa där! hehe.
Eftrer det tog jag en tur med bilen och hamnade hemma hos oskar, där va de "vanliga" goa gänget och josse och julia.
Blev en lyckad dag och jag hoppas det blir lika bra imorgon!! Måste köpa present till mamma, hon fyller på Tisdag! Någon som har ett förslag?? Ha det jättebra! Camilla

Kanske kommer lite bilder imorgon=)

Kommentarer
Postat av: alida

Åå mys da =) Och min mamma fyller ju nästa måndag något du vet ja. kan köpa xD ? kraam

2008-07-28 @ 02:04:44
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback