Solig Onsdag!

Vad härligt att vakna och se att det är sol! Har legat ute och solat en sund, men blev så hungrig. Så nu sitter jag här och äter kalaspuffar. Idag börjar jag jobba klockan två. så hinner sola och njuta av det fina vädret en stund. Det är typiskt att det alltid ska vara fint väder när man jobbar! haha. Men det "bästa" är att jag knappt ser ut när jag jobbar, så jag kan låtsas att det är jätte dåligt väder! På fredag efter jobbet bär det av på båtsemester. Skulle vara fint i helgen iaf, sen får vi se, hoppas hoppas hoppas på lite fina dagar=) Men det är mysigt att bara vara ute! Vi får det nog bra ändå!
Men nu ska jag lägga mig ute och sola igen! Får hoppas att det blir lite färg! Ha en underbar dag/ Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback