Underbart!

Helgen avslutades med hönökonferensen! Där jag träffade nära och kära! Träffade min kusin Johan! Var verkligen kul att träffa honom! På Söndagen blev det städning av båten! Sen blev det bara en slappar dag! På Måndagen mådde jag inte riktigt bra=( fick migrän och tillbringade några timmar sovande! På kvällen hade jag och min älskling myskväll. Det blev ost, skink och broccoli paj med efterrätt och godis! Tack för en jätte mysig ikväll! Jag somnade som vanligt i soffan, men det brukar ju bli så! Idag åkte jag och Johannes och besikigade hans bil. det gick jätte bra! Sedan packade Johannes och jag körde hem. om ca 45 minuter avgår hans plan till England där han ska köra en båt i två veckor! Min lilla kapten. Känns tråkigt att han åker, men som tur är kommer han inte vara borta sju veckor som sist! Hoppas resan går bra och att du får två härliga veckor! Ta hand om dig och använd flytväst! hihi.
Jag börjar jobba på Torsdag igen. skulle jobba nio dagar irad men en annan tjej tar en dag för mig så det "bara" blir åtta. haha.
Ikväll blir det nog lite film och tv! Känner för att bara slappa! Kanske blir en blitur någon stans också! Har några bilder från semestern som jag kan lägga ut, Johannes har fler på sin mobil som ni kan få se när han kommer hem! Ha en underbar eftermiddag/kväll/ Millan.

På Lysekil när vi lyssnar på brolle Våra underbara vänner som förgyllde semestern!  Brolle!  Jag och min underbara pojk! Älskar dig!  Johannes på vår mysiga middag i Smögen. Restaurang= Hamnen 4

(Inte dom bästa bilderna när man tar med mobilen! men helt okej!  kommer väl fler bilder snart! )

Kommentarer
Postat av: petronella

va de den trojan johannes kopte?? Snygg isf :D!!

2008-07-15 @ 18:20:19
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback