Kalaspuffar och radiocity

Godmorgon godmorgon! Hade tänkt att gå upp tidigt idag, men orkade verkligen inte, Sovit ensam hemma inatt, och det är bland det värsta jag vet! Som tur var sov muffins hos mig. (katten) Igår kom Linda till mig på eftermiddagen. vi fikade och satt och pratade en stund. Hon hade med sig en present till mig, en bok med massa pyssel tips! Tack så mycket! Blev jätte glad! Efter fikat åkte Linda hem och övade på teori, själv kollade jag på allsång på skansen och fixade lite mat.
Min snälla kusin Linus laddade hem "ps i love you" till mig. Linda kom tillbaka på kvällen och vi kollade på filmen. Alla jag hade hört sa att filmen var jätte bra! Men i början av filmen tänkte jag "hur kan de tycka att den var bra" Fast den blev verkligen hur bra som helst!
Imorgon ska jag hämta mamma och pappa på Säve! Ska bli mysigt att träffa dem igen, men en vecka går väldigt fort! Hoppas att de har haft en toppen resa och blivit lite bruna!
Nu Ska jag städa här hemma! skriver väl sen igen=)
    Fick äntligen lagt över bilderna från telefonen. På Dessa bilder ser ni boken från lina, lilla Elias och jag från mjölkriget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback