Mellis

Kom hem från Almölivs för en stund sedan, Fått en rundtur vart allt ligger, fixat kläder och koder för dörrar! Så nu är det bara att sätta igång! På Torsdag ska jag dit på bakkurs och börjar 06,00. Ska bli skönt att komma sig upp på morgonen! Men det som är positivt är att man slutar tidigt och har hela dagen på sig att hitta på saker=) Jobbet kommer mest bestå av bakning, vilket jag tycker är roligt=)
Åkte till Stenungsund efter Almölivs och köte en mascara. Träffade Linda på bussen i morse, då hon skulle till körskolan i Stenungsund,
 så jag ringde henne och tänkte höra om vi skulle fika eller ngt när hon var klar, men hon svarade inte.
När jag kommit halvvägs hem fårn Stenungsund ringde hon och hade precis kört klart. Men då var det försent att vända! VI ska ses sen iaf! Funderar på att göra varma jordgubbar med vit choklad! mums!

Har nyss tagit bort middagsdisken, lagade makaroner och falukorv idag! Min älsklingsrätt, eller en av dem.
Funderar på att sätta mig framför tv:en å bara slappa en stund, är så trött. =) Ha de så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback