Mysdag

Idag har jag pysslat inför midsommar! Att pyssla är nog det bästa jag vet! Det är avkopplande att bara ta fram pyssellådan och låta fantasin ta över. Jag gjorde servett ringar av silvertråd och det blev faktist ganska bra. Sen har jag bakat ristoppar och hemagjord kola. Ristopparna blev bra, men kolan blev nog för lös, får se när den stått kall en stund. Dagen har på ett sätt gått väldigt fort men på ett annat sätt långsamt. Har hunnit göra så mkt=) Fast sånna dagar är ju bra! Satt här och tänkte på min underbara pojk och precis då ringde han. Kan inte förstå hur någon människa kan göra en så lycklig! Du är bäst Johannes!! Nu ser jag fram emot semestern vecka 28, kommer bli så mysigt. Får hoppas att Filip är ledig och att Fredrik vill gå me även om det kan tänkas börja regna. Men nu funderar jag på att kolla på en bra film, fast har ju sett alla filmer tusen gånger om. Men men skriver imorgon igen!=)


    På Studenten den 5 juni. Det var en rolig dag det älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback