Tisdag kväll

Idag har dagen gått väldigt lånsamt! Började med att städa mitt rum, och de behövdes kan jag säga! Efter det har dagen flytit på hängt tvätt, fixat mat, planerat lite inför midsommar och småätit. Varför går man i skåpen och rycker hela tiden när man är ledig.? Usch känns som hela magen pöst upp. hehe. Får nog börja med lite nya matvanor=)
Ikväll var jag barnvakt åt Cornelia och Ludwig. Cornelia pysslade och gjorde smycken och Ludwig kollade på luftens hjältar. Vi åt choklad och drack cocacola trots att det bara var tisdag. Sedan tittade vi på Happy Feet. Den är så himla söööt! Måste låna den nån dag för vi hann aldrig se klart på den!
Innan jag lägger mig ska jag bädda nya sängkläder=) Det kanske blir ngn film med. Är alltid mysigt innan man lägger sig. Men min dvd krånglar lite nu, så man hinner nästan bara se halva filmen. Nä nu längtar jag till Fredag! att få träffa alla härliga kompisar och min lilla Hannes. Saknar dig=)
Men nu får jag skriva mer i morgon, ska upp tidigt och fixa lite saker. Ursäkta mina stavfel men har inga glasögon på mig! haha Nattinatti..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Camilla! Skoj att du också skaffat dig en blogg! =) Kram Emma (Magda hälsar)

2008-06-17 @ 22:21:00
URL: http://fambjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback