Trött efter en dags städande

Idag har jag varit väldigt huslig! Har under denna veckan förstått att det är mycket att göra om man har ett eget hem! Det är roligt på ett sätt, men jag föredrar nog att bo hemma ett tag till! Jag vill att det ska vara fint när mammsen och pappsen kommer hem. Så idag har jag dammsugit huset, plockat iordning, handlat, vikt tvätt, slängt tidningar och massa andra grejer. Patrick kom hem från jobbet och undrade om jag kunde fixa amt, fast idag orkade jag inte det. Det fick bli pizza idag igen. Hjälp vad man äter när man går hemma! Idag tog jag en Tjörns special barnpizza, fast orkade inte hela så det får bli lite till kvällsmat iastället!
Var hemma hos farmor en stund idag och pratade, sedan åket jag ut till klädesholmen för att se om josse jobbade. Hon var ledig men Linda J jobbade! Har inte träffat henne på jätte länge, så d eva trevligt att ses. Vi bestämmde att vi skulle ses någon gång snart och bara fika eller ngt! På bojen (ica) var min kusin Linus och jag gick med honom hem för att låna en film, kommer inte ihåg vad den hette, men det var en romantisk komedi! Imorgon börjar jag jobba klockan sex så jag ska snart lägga mig. Köpte en påse med godis (onyttigt) men det kan vara gott det med. Nu längtar jag faktist efter mamma och pappa! Ska bli skönt att träffa dom. Fast jag åker till Fiskebäck i helgen, men vi ses imorgon iaf! Nä nu ska jag hitta på ngt annat! Ha de så bra=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback