Fullt upp

Fy skäms på mig! Har verkligen inte haft tid att blogga i helgen. Det har varit jobb i Johannes lägenhet varje dag! I fredags blev det en hemmakväll och lördagen spenderades i stan. Va så längesen jag bloggade så jag minns knappt va jag gjort de senaste dagarna! Får bli ändring på detta.
Just nu sitter jag här och äter frukt! Har för lågt järnvärde så nu måste jag börja äta extra mycket. speciellt kött, men jag är inte sådär jätte förtjust i kött:S hihi.
Nu hade jag tänkt att städa i mitt rum lite! Älsklingen åker ut och fiskar ikväll och jag kommer sakna han grymt mkt! Du är mitt allt.
FIck föresten köpt nästan alla julklappar igår! hihi, helt underbart att vara klar!
På Onsdag bär det av till Stockholm på studiebesök! Kommer bli grymt kul. Ska vara där tills på fredag, men jag åker hem på torsdag kväll eftersom det blir Köpenhamn på fredag! Kommer bli en underbar vecka! Fast hade varit kul om älsklingen var med! hihi. nä nu är det städning! Kramkalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback