Gäsp!

ojj vad jag är trött. känner att ögonlocken fälls över ögonen, kunde knappt titta när jag körde hem från Fiskebäck!! I Stockholm hade jag det bra! Hade hoppats på mer fri tid men blev lite museum, en konsert, studiebesök på dramaten och en teater föreställning. På kvällen var vi ute och sjöng karaoke och det blev inte alls mkt sömn!! Åkte tillbaka till Göteborg på torsdag kväll där Johannes mamma och pappa hämtade mig och kvart över sex morgonen efter satte vi oss i bussen till Köpenhamn. Var en helt underbar dag med trevligt sällskap, shopping och julmys. Det snöade i Danmark vilket gjorde att stämmningen var på topp! Kom hem sent inatt och somnade gott i älsklings säng!
Nu är jag hemma och får se vad som händer ikväll. Kanske tar en tur till klädesholmen och hälsar på josse, eller stannar hemma och myser med familjen! Skriver mer om danmark och Stockholmsresan en annan dag! Kramisar /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback