Kallt.

Usch vad kallt här är. Sitter och huttrar och ska nog hoppa in i en varm dusch! Kom nyss hem från skolan, men åkte hem lite tidigare idag eftersom jag skulle till doktorn och ta blodtryck och prover. Idag såg det ritkgit bra ut! skönt=) Under dagen är det Historia som måste göras! Segt men sånt är livet! Hade mitt tal idag vilket gick bra! Igår kväll blev det desig simon och thomas. tycker verkligen dom gjorde ett fint kök, efter det var det prisonbreak! Höjdpunkten på veckan, då inte ensam mamma söker är. hiih. Snart kommer min pojk hem, och jag längtar efter honom! Ska bli så mysigt att träffa han! Men nu är det pluss, mat och dusch som står på tapeten. Ha en bra dag kära läsare! Kramis

Dagens plus: mvg på provet, Josse som är en härlig vän, bra dag i skolan.

Dagens minus: blev stucken i armen, råkade säga en väldigt dum sak:S hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback