Mmm marabou

Sitter här och pluggar Historia. Ska snart försöka ta mig igenom Mellanösternkonflikten. booring. Men har lagrat upp med choklad som jag smaskar i mig. Har även köprt pepparkakor så ikväll blir det pepparkakor med mjölk! mums. Dagnes skola bestod av en retorik lektion, och sedan hem. En helt perfekt dag kan man säga! Imorgon är det min tur att hålla tal vilket känns lite sisådär men hade tänkt öva en del ikväll!! Idag har min älskling fått sin lägenhet, men han är inte hemma så jag hoppas på att han kommer hem nu innom det närmsta! Men nu pluggdags! Kramkalas!

Dagens plus= Låång sovmorgon till 12, choklad, kort dag i skolan, underbar familj och vänner

Dagens minus= Kunde verkligen inte köra bil idag, var "nära" på att köra in i en annan bil, håller kanske på att bli förkyld?!

 Helt underbar bild på min och älsklingen "lyckade" designhus pepparkakshus från förra julen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback