mörkt

usch vad mörkt här är, klockan är bara halv fem och det är helt kolsvart ute! Tanken på att man måste plugga hela eftermiddagen känns inte riktigt gott de heller. Har bestämt mig för att det mint ska vara tre timmars plugg! Efter det kommer det nog bli tv för hela slanten. Sitter iaf här med mysbyxor och älsklingens härliga tröja! äter köttfärssås me spaghetti och kom nyss hem ifrån en slapp dag i skolan. Film på två lektioner, en lektion ledig och sista bestod av en tävling som vi fick gå hem efter. Men nu ska jag snart sätta mig i sängen och slå upp litteratur boken. Har fått upp mitt stjärnfall i fönstret vilket är hur mysigt som helst! Har även laddat upp kvällens plugg med en stoor påse godis. (blev mer än jag trodde) som vanligt plockar man alltid för mkt=) hehe. Men då räcker det nog till hela veckans plugg! Fick iaf tillbaka mitt psykologi arbete idag! Och det gick superduper bra! Härligt. Innan jul är det.

Litteraturprov-
Historia inlämning
Tal i Retoriken
Inlämning och redovisning i psykologi
Inlämning och redovisning i religion
Även en liten "föreläsning" om Strindberg imorgon.

Ja det är nog bäst att börja. Hoppas ni får en behagligare kväll än mig och slipper plugg! hihi kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback