Mysig kväll

Tack för en otroligt mysig kväll. Petronella, Emelie och Emma förgyllde min kväll på Tjörn. Först bleb det lite glögg samt småprat samtidigt som vi lyssnade på celine dions jul! Efter det var det fika tajm och stjärnor på is och ngt mer program! Sedan blev det movie time med DAGBOKEN!! Den är bara helt otroligt bra. För er som missat den så slå en pling och låna den av mig! Den är verkligen en hitt. Nu har tjejerna precis gått och jag lyssnar på julmusik och väntar på att mammsen å pappsen ska komma hem! Imorgon blir det kyrkan! Älskar verkligen att gå dit på advent! Det är bara sådär otroligt mysigt! Bilder från dagen orkar jag tyvärr inte lägga ut nu! Men troligtvis fixar jag det imorgon! Hoppas ni med haft en trevlig kväll!
ps, Besökarna stiger verkligen på bloggen! och jag vill gärna veta vem ni är som läser min blogg! Skriv gärna en kommentar!=) natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback