Utmaning

Jag har blivit utmanad av http://alidaclaesson.blogg.se/ att berätta några mindre kända sidor hos mig själv!!! (Kända för vissa, okända för andra...)

1, Jag fryser konstant och sover alltid med långbyxor, tjocktröja och strumpor

2. Jag biter på naglarna. Speciellt när jag kör bil.

3. Jag snurrar alltid i håret när jag börjar bli trött. (vibba som jag kallat den sen jag var liten)

4. Jag har två nallar som heter Gösta och Stig

5. Jag har alltid velat åka på route 66 i en rosa cadilac

6. Jag vill ta dykcertifikat och dyka i stora barriärrevet

7. När jag var liten kunde jag inte säga Camilla Ström utan kallade mig själv för "Millan Dum"

8. Har haft fem kaniner, och två guldfiskar som hette Kerstin och Bertil

9. Började i liten ålder åka konståkning.

10. Har spelat fotboll (inte alls länge) och var bara med på inomhussäsongerna, det var för långt att springa ute=)

11. Har alltid älskat att sjunga och pyssla

12. Har väldigt dåligt tålamod när det gäller saker jag inte tycker är roligt, typ städa!

Ja detta var lite saker om mig, skriv gärna en liten kommentar och kommentera ngt ni inte visste om!
Har precis ätit grillad kyckling och pomes! Mums. Nu ska jag packa resväskan inför morgondagen, fixa matsäck, duscha, platta håret och kanske hinna måla lite! Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback