gäsp

ojj vad jag är trött nu!! Idag har jag egentligen inte gjort så mkt men dagen ahr rullat på. Jag har pysslat (ovanligt) städat, hälsat på farmor, pluggat och kollat på tv. Idag bestod tv tittandet av bonde söker fru och Lelilas fest! Nu ikväll har det blivit lite plugg. Ska hålla ett tal om fiske är det tänkt. Så då passade jag på att maila lite frågor till min fiskande pojkvän! Kan inte bli bättre. Tack för hjälpen igår föresten!! Imorgon måste jag verkligen sätta igång med historia pluggandet! inte klokt vad fort lovet går! Men ska nog hinna ändå. Är bara skönt att vara hemma och gå runt med myskläder!
Hittade två flummiga bilder på mig och min underbara vän Jennifer! Du betyder jätte mycket för mig! Vi har så roligt ihop! Tack för att du förgyller mina dagar!!
  Ibland kan man ha roligt med lite kartong=)

Kommentarer
Postat av: Johannes C

Hehe Jennifers bild är väldigt passande nu till hallowen =) Älskar dig gumman!

2008-10-30 @ 01:41:34
Postat av: Jejja

Haha, så klockrena bilder va! :D Alltid kul med dig! Hoppas vi ses snart :) Btw - höhö, mycket lustigt Johannes ^^

2008-10-30 @ 12:52:21
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback