Höstrusk!

Hej kära läsare. Sitter här i höstrusket och myser, skönt att man får vara inomhus!!
i Fredgas kom min Johannes hit och vi åt hummer tillsammans med mina föräldrar! mums. På lördagen var det kördag i Betania med alla goa vänner från Fiskebäck och efter det konsert på kvällen! Är underbart att få sjunga i kör då man hör alla olika stämmor! Like. På söndagen var det föreställning där mammsen pappsen och Johannes tittade förbi=) kul att visa den för er med!! Efter det åkte vi hem och fikade och gjorde broccolipaj, Johannes favorit. Idag var det skola igen! Alla andra på skolan var lediga förutom vi esteter=( segt men kul när man väl kom dit. Hade två föreställningar som gick bra och nu är det bara fyra kvar. Börjar bli lite trött på det, fast samtidigt är det göra kul!!!
Åkte till hemmakväll me tjejerna och köpta godis som vi smaskade i oss efter lunch! Alltid gott med lite sött efter maten. Sedan var det dags att åka hem från skolan 0och när jag kom hem var jag helt slut. Fastnade framför ett gammalt top model avsnitt och pysslade lite! Älskar verkligen att pyssla! Speciellt då det regnar ute! hihi. nu ska jag ner till affären och köpa mat! Blir tackos ikväll!! Föresten!!!!! PRISON BREAK börjar idag!!!! Lycklig! hehe. men ha det bra så skriver jag kanske sen igen! kramkram.
Kommer en bild på dagens pyssel!!
  Ser lite skev ut! Men ändå, hehe!! Gjord av virad silvertråd!

Kommentarer
Postat av: alida claeson

Va fin den blev =)

2008-10-21 @ 22:39:24
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback