msn med älskling

Sitter här och skriver på msn med min älskling! Jobbigt att det inte går att ringa när man känner för det. Och när man pratar i telefon är det så fördröjt att man blir galen. då är det bra med msn! Lite opersonligt kanske, men det är ju ändå min lilla gliis som sitter vid en annan burk ute till havs.. Kvällen till ära bestod av kladdkaka och mys. Josse kom hit vid åtta och vi kollade på den nya irene huss filmen (eller hur den stavas) och åt camillas otroligt kladdiga kladdkaka! Men god var den. Nu ikväll har jag gjort klart mitt arbete i retoriken och suttit och kollat på prylar. Hittade en hel del från juicy couture. Massa fina smycken har dem! och ett par söta boots som skulle passa idag!! Lite bilder kommer. Ha en bra natt!! Kram
   
Bootsen, örhängen och ett par tofflor. Synd att de inte fanns i min storlek bara=( Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback