nej=(

Idag hade jag verkligen tänkt gå upp tidigt, men jag bara snoozar vidare hela tiden. Inatt hände det mycket i mina drömmar. blev biten av en stor äcklig orm, men min älskade johannes räddade mig innan ormen åt upp mig! haha. Inte ritkigt klokt va man kan drömma konstigt. Idag måste jag verkligen ta tag i pluggandet! Känns tråkigt att lägga ner tid på lovet för att plugga! Men ibland måste man! I helgen får vi se vad som händer. Blir kanske en tur ner till fiskebäck!=) Vaknade iaf idag av att min älskade petronella ringde! Hon hade varit på ansiktsbehandling och ville göra mig lite avundsjuk! Men trevligt var det att prata med henne iaf! Men nu hade jag tänkt att göra iordning mig! Har gått runt i pyamas och mys kläder hela veckan! fy skäms!! hihi. Hoppas ni får en underbar höstdag!! Kram!
 är sugen på att åka skridskor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback