regn regn och regn

Många tycker inte om hösten då det är regn och rusk! Men det gör jag!! Det finns inget mysigare än att sitta inne och höra hur det smattrar på fönstret! Skoldagen idag var seg som den alltid är på tisdagar, men jag sprang iväg lite tidigare och åkte till Kungälv och hälsade på min farmor! Hon modde bättre och får nog komma hem imorgon! Skönt!! Hon är verkligen go min farmor!! Till middag blev det mc drive på donken vilket inte alls smakade gott idag, har nog börjat tröttna på all denna snabbmat! hehe. På vägen hem ösregnade det och jag såg nästna ingenting, var faktist läskigt! =) Nu har jag precis ätit ost,skink och broccoli paj! Synd för dig Johannes att du inte är här!!!! Ska nog dra mig in i mitt rum och titta på lite tv eller nån film. Mamma har lite gamla arbetskompisar hemma så då håller jag mig undan! hihi. Kramrkam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback