why

Falskhet, är det ordet som beskriver dig.
Barnslig, är så du är,
ondt,
är sånt du gör.
Skärp dig, är det jag vill säga dig.

ibland orkar jag inte detta, försöker vara trevlig och glad, fast jag engentligen bara vill skrika så du förstår. Man gör inte så som du gör!  vi  tycker men  vågar  inte säga. Varför? känns det bättre? "Det du vill att andra ska göra mot dig ska du också göra mot dem." Kanske vill du att jag ska göra likadant tillbaka? Men det gör jag inte! Jag ber till gud,att det är tragiskt att någon ska behöva bete sig så. Jag tycker synd om dig att du måste vara så bara för att du ska må bättre. Det kommer du aldrig göra om du fortsätter. Därför ber jag till gud att han ska hjälpa dig, så både du och människorna i din omgivning ska må bättre!

Du som förstår..förstår, annars inte! Vill bara skriva av mig!
W.W.J.D.?? Tänk på det, för det gör jag!


Kommentarer
Postat av: Jejja

Vännen, något som har hänt? <3

2008-10-14 @ 22:14:46
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback