Pizza

Hejhej! Nu sitter jag här och käkar pizza! Blev en capricosa som vanligt! Det är alltid lika roligt att komma till pizzerian i Rönnäng=) När man kommer ropar Janos "Hallå camilla" och frågar hur det är! En mycket trevlig pizzabagare.
Får väl berätta om veckan. På Tisdagen var det skola och på kvällen kom min goa pojk på besök. Blev kaffe me min goa kladdkaka! För en gång skull blev den helt perfa!! Satt och pratade med mina föräldrar ett tag och efter det blev det lite tv! På Onsdagen hämtade Johannes mig på skolan och vi åkte till Fiskebäck. På Kvällen var det körövning där jag träffade alla goa människor!!! PÅ kvällen körde jag, johannes och alida till Säve och lämnade thor och gill. Sedan åkte vi tillbaka och hyrde en film och köpte lite gott tilltugg! Idag var jag i skolan. Segt! Är verkligen gör trött på skolan! Men det är bara att härda ut detta sista år! Tack för att du finns Älskling! Då har man alltid någon underbar att tänka på vilket förgyller dagarna!! Ikväll åkte mammsen och pappsen till Barcelona. Eller flyget går väl vid nio! Hoppas ni får det göra bra! Josse kommer nog förbi ikväll, vilket blir mysigt!
Annars kan jag berätta en annan rolig sak som hände igår=)
Mamma hade skickat in mig till uttagningen av Göteborgs Lucia utan att jag visste om det! Och igår fick vi ett brev där det stod att jag var uttagen av 60 stycken! Vilket känns väldigt roligt! Det är säkert betydligt fler som sökt! Så nu blir det auditon om en vecka! Lite ballt, fast blev lite arg på mammsen! (fast inte på riktigt)
Men nu måste jag egentligen plugga! Har grymt mycket att göra!=( Hinner inte läsa igenom så förlåt om det är ngt fel=)=) Ha en fortsatt bra kväll!! Kraaaaam Camilla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback