pluggdag

Idag är jag hemma! Hade bara en lektion så jag är "sjuk" idag. vaknade runt tolv och satte mig sedan framför datorn och pluggade historia. Och nu sitter jag fortfarande och pluggar framför historiaboken och smaskar på chokladpudding. Usch vad tråkigt det är med historia, men jag känner mig duktig!!!! Har varken prov eller läxa i historia men vill samanfatta alla mina anteckningar så det inte blir allt för mycket att göra senare i höst då det vankas prov! Annars är det lugnt i skolan! Denna veckan ska jag bara vara där tisdag,onsdag och torsdag. Inte riktigt klokt hur bra man får ha det=) På Torsdag åker mammsen och pappsen och alla pappas syskon till Barcelona! Lyckostar! Men då är det jag som är boss i huset, fast eftersom det bara är jag som är hemma blir det bara katten man kan bestämma över. Jag kan ha hur stökigt som helst, lämna disken, äta hur mycket godis jag vill och slappa så mycket som det går. Fast iof då blir det ganska mycket städ att göra på Tisdag innan de kommer hem. Så jag bestämmer mig nog för att hålla ordning och kanske vara en liten parasit hemma hos min älskling. hehe. Nä skämt åt sido! Nu måste jag lägga på ett kol med pluggningen. Nu är det revolutionen i Ungern och Cubakrisen som gäller! sedan blir det slapp och mys. Ha det jätte bra=) Kraam Camilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback