håller inte det jag lovar

Ja petronella och alida skäller på mig eftersom jag alltid lovar att skriva i bloggen. men kommer troligtvis ta en lite paus från bloggandet, iaf inte skriva lika mycket som förr.
Kom precis hem efter en härlig dag. Först promenad med Lina och sedan stenungsund med josse w. Härligt! Fick köpt ett paket till min älskling som fyller på söndag! Hoppas han ska bli nöjd! Älskar dig! hihi.
Nu är det lite plugg som gäller. skolan börjar imorgon och allvaret. Men bara några månader kvar till studenten! Välkommen hem till mig den 5 juni! hihi.
Ska plugga in lite repliker och pilla med mitt projketarbete.
Jag ska starta en blogg som projektarbete så vill ni läsa om vad jag skriver är ni välkommna till den då jag inte bloggar här! Den har inte riktigt "öppnat" än men sidan är klar, kanske blir lite ändringar men gå in på,

thinktwicec.blogg.se

Kraam camilla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback