Sött

Mindre barn är bara för underbara! Jag älskar deras spontana frågor och härliga fantasi.
Mitt otroligt söta kusinbarn är i den åldern då bröllop, killar och familj är ett stort intresse.

Varje gång jag träffar henne frågar hon "när ska du gifta dig camilla"
Ja va ska man svara på det? hihi

När jag träffade henne i veckan satte hon sig i mitt knä och berättade om en kille. Plötsligt ser jag att hon funderar på något och plötsligt tittar hon på mig och säger:

"Har du en bäbis i magen?"

Jag log mot henne och svarade att jag inte hade det. Men hon tycker att jag är stor och därför är det bara så otroligt söta frågor!

Jag kommer själv ihåg när jag var i den åldern då jag lekte att jag gifte mig och hoppades att någon släkting skulle få en bäbis. Det var en härlig ålder och jag känner igen mig i mitt kusinbarns lekar som handlar just om "mamma pappa barn"
i julas tittade hon på mig och johannes och sa: "är ni kära i varandra?" "pussar ni varandra?"

Jag säker det igen, barn är så troligt söta med sina frågor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback