Tisdag avklarad

Kom nyss hem från skolan och lyssnar nu på soundtrack från Pearl Harbor. Det knyter sig i magen för den filmen är bara så vacker! Gillar verkligen den och musiken är underbar!
Jag har haft en mysig helg med pojkvänn, familj och vänner.
Fredagen spenderades i Johannes mysiga lägenhet tillsammans med Jejja, filiph och nella. Åt lite sallad spelade spel och kollade på film.
På lördagen var det bakning som gällde för mig. Bakade två tårtor plus leilas goda muffins! På kvällen bar det av till stan med våra underbara vänner jejja å filiph. Blev bio och vi kollade på den nya wallander filmen!! Va faktist riktigt bra!
På söndagen fyllde min alldelest egen älskling år! Blev mysgt kalas och god mat plus sällskap! Igår åkte johannes ut och fiskade igen, och "avsked" är aldrig roligt, men det blir ju så himla roligt när man träffas igen!

Idag var det en bra dag i skolan och fick reda på betygen i religion och psykologi! Och jag är supernöjd=) hihi. Träffade även min goa josse idag som betyder jätte mycket för mig! Vi har det så ballt i skolan=)

Efter skolan åkte jag till torget för att lämna in mina stövlar som gått lite sönder. Men jag hatar sura expediter! Jag berättade att jag var besviken att sulan lossnat eftersom stövlarna var väldigt dyra. Hon svarade då att man bara kunde ha dem som finskor, att man inte fick gå med dem i regn eller där det kan förekomma lera. Men hallå! Vi bor i ett regnigt land och ska väl kunna använda våra stövlar! Trodde verkligen att det var kvalitet på dyra varor. Men icke!
Hon tog iaf emot dem och svarade att det skulle ta 4-5 veckor! Eftersom skomakaren lagt ner.
Jag blir så arg! Dom får väl skicka sövlarna till en annan skomakare då! Någon som håller med mig?=)

Men jag ska inte ge mig utan ringa och säga att dom faktiskt får fixa detta! Jag vill inte gå runt i gummiskor nu! Men kunden har alltid rätt (det har iaf jag altid hört)

Men nu sa jag plugga efter det kolla på top model och senare läsa min bok som är grymt bra!! Imorgon är två lektioner inställda så det blir lååång sovmorgon! Me like!

Ha det superduper! Kramkalas!
Jag och älskling plus mina mufns!

 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Camilla & Jeanette!!



Jag får tacka så mycket, det känns skönt att ha det avklarat. Men Camilla du kämpar på bra du med, följer din blogg, det är kul och hålla sig uppdaterad med vad alla gör.



Kramar Cissi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback