Sommar

Idag blev det låång sovmorgon för min del! började inte jobbet fören 14,00 så det var underbart att få dra sig i sängen!
Idag har det varit strålande sol, så det var lite tråkigt att jag skulle jobba så jag inte kunde ligga ute och sola!

Men det var en kort dag och det är verkligen roligt att få jobba med smycken. Skulle  kunna göra en hel önskelista med smycken jag skulle vilja ha! =) hihi.

Älsklingen hämtade mig på jobbet runt sex och sedan åkte vi och köpte glass! Mums. SKulle egentligen åka hem, men åker hem imorgon istället!
Just nu är jag hemma hos min älsklings föräldrar och syskon och har ätit god kvällsmat! Tack så mycket=)

Imorgon ska jag träffa Josse och tror det blir en mysig tjejkväll!

Nu måste jag vara lite social mot de andra!

Kramkram/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback