millan e huuk

det betyder millan är sjuk. Det är vårt lilla språk här hemma, när man är sjuk blir man så ynklig och som ett barn på nytt, och då får man faktiskt prata som ett litet barn.
Har feber (tror jag), vår termometer funkar inte, men smärtan i kroppen, frossning och trötthet är ett bra tecken på det. Det beror nog på sprutan jag tog igår och hoppas på att bli frisk snart..

Idag startade dagen med begravning. Vilket blev en tankeställare, att livet är väldigt orättvist ibland. Varför ska vissa drabbas och inte andra?. Men jag har en tro på att det finns en mening med allt som sker, även om man inte tycker det just då. Av jobbiga händelser styrks man som person och lär sig också förstå hur andra mår i jobbiga stunder.
Vi kommer aldrig kunna förstå varför just din mamma skulle lämna oss. Men jag kommer alltid finnas här för dig min älskade vän!

Efter det åkte jag hem och sov, det var då jag kände hur jag började på dåligt. Runt fyra åkte jag och gjorde ordning mitt kusinbarn i håret eftersom hon skulle gå på disco! Hon var så underbart vacker!!

Resterande eftermiddag och kväll har tillbringats sängliggandes och nu känner jag att jag måste sova igen!!

Ha de underbart!! kram Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback