Tårtdecor

Hemma efter 1,5 veckas vistelse hosm Älsklingen. Det första jag såg när jag kom hem var granen med belysning på utsidan, och det var så otroligt vackert! När jag kom in möttes jag av levande ljus och mamma ahde gjort det så mysigt hemma.

Blev god mat och efterrätt och senare ikväll har jag bara tagit det lugnt! Just nu pågår filmmys med popcorn!

Som jag skrivit tidigare har ett intresse för cupcakes. Tyvärr har jag inte bakat så mycket men ikväll klickade jag hem lite utrustning från Tårtdecor.
Har även fått formar med julmotiv, strössel med julmotiv och strössel med choklad av mina goa svärföräldrar.

Här är det jag beställde från tårtdecor. Utstickare med motiv av snöflinga och blomma, sugerpaste och färg.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback