hemma!

Blev inget bloggande när jag var borta, (skrev ett långt inlägg, men det försvann), jag kan iaf säga att vi haft det underbart!! Sol varje dag, fantastiskt mat på ett otroligt fint hotell! åå va jag längtar tillbaka samtidigt som det är härligt att komma hem igen! och en sak till: Jag älskar min underbara J.! Vi kom hem i lördags och i söndags tog vi det bara lugnt! Igår jobbade jag och på kvällen var jag hos Malin. (tack för ett mysigt tjejsnack) Idag har jag jobbat igen och i kväll var jag på ett zumba pass! Så nu sitter jag i soffan och har mumsat i mig sallad och även knaprat på "rostade och saltade mandlar" mums!! Imorgon åker jag hem till min ö då jag är ledig fram tills måndag! gött!! Massa kramar till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback