läggdags

Nu är det dags för sängen då det blir att gå upp tidigt (enligt mig) imorgon!
Ska åka med moster till Hönö där Lördagens Bröllop ska hålla hus, och jag ska hjälpa till med bla: Tårtdekorationerna!
Har packat ner mina plus lite lånade redskap för att kunna göra fina dekorationer! Vi ska vara flera att hjälpas åt och jag kommer visa resultatet här!

Ser att ni är flera som tittat in på min blogg! och det vore kul med en kommentar så jag vet vem just du är! Lämna gärna även förslag på vad ni vill läsa om i bloggen!

Nu har det varit härligt vårväder och man längtar tills man kan sitta ute på altanen/trädgården med en kopp kaffe och en bra tidning!
Därför tänkte jag visa er lite inspirerande trädgård/uteplats bilder!







visst är det mysigt med en gammal trädgård med fullväxta fruktträd! (min dröm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback