Trötter

Vaknade av att min underbara Prins bäddade om mig innan han gick för att jobba.
Underbar känsla att somna bredvid den bästa på jorden och känna hans omsorg på morgonen då han stoppar om mig så att jag inte ska frysa... Det är kärlek<3

Sedan var det jobb som gällde! seg dag och inte allt för mycket att göra såhär slutet av månaden!
På rasten gick jag runt på Åhlens, Village och Diamoda och inspirerades av inredning och detaljer!
Söta krukor, diskhanddukar,påslakansett,ljusstakar,vintage,new england.....inspirationen flödar!

Älsklingen hämtade mig efter jobbet och körde mig senare till Centralen där jag tog en buss hem. Usch för att åka buss! Min goa pappa hämtade  mig i st-sund och när jag kom hem blev det god kvällsmat! Parmaskinka, pepparsalami och god ost!

Nu är jag verkligen trött och känner att detta inlägget blev väldigt flummigt! Nattinatti!!



ps..Jag vill ha en rosa cykel=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback