Hemma hos

Älsklingen!

Efter en mysig kväll hemma med mamma beslutade jag mig för att sätta mig i bilen och köra hem till J.

 Eftersom jag ska jobba imorgon så kan det vara ganska härligt att vakna upp här och bara ha tio minuters bussresa till jobbet! Jo för imorgon ska jag åka buss till jobbet då J ska iväg på ett möte!

kom på att jag inte vet hur man åker buss med det nya kortet! SKa man stämpla både när man går på och av, eller bara när man ska på?? Någon vänlig liten själ som kan meddela mig det? hihi

Imorgon blir det jobb mellan 12-18 och efter det har jag lite fix inför helgen!

Hoppas er dag varit fab!! Natti och dröm sött..


Bild från vår underbara båtsemester!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback