Hemma

Från underbara dagar i skagen!
När man väl kommit hem är det rätt trögt att komma igång med bloggningen då det hänt så mycket sen man skrev sist!
Så därför säger jag bara att jag har haft en underbar semester, och skriver om dagen här och nu!

Idag tokregnar det på min ö, och jag har en städdag här hemma! Just nu är det lite brake vid laptopen som gäller!

Imorgon börjar jag jobba igen, och det ska faktiskt bli kul att träffa alla igen, men samtidigt trist att denna semester är slut och att höstterminen snart kommer!
Men denna sommaren har varit underbar och den ska värma mitt hjärta hela den kalla och mörka hösten/vintern!

Nu måste jag fortsätta med städningen! Men jag ska försöka uppdatera senare idag!





Från måndagens besök på göksäter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback