Tillbaka

till vardagen!
Min älskade Johannes har nu åkt ut på de sju haven och trots att han bara varit borta en dag så saknar jag honom så!
Har varit så van vid att han varit hemma nu i sommar, men nu är vi tillbaka i vardagen igen...med saknaden när han går och lyckan när han kommer hem.

Vaknade med migrän idag och fick därför lägga mig igen och komma till jobbet senare
! Efter jobbet åkte jag upp till trollhättan och kollade vart skolan ligger och sedan åkte jag hem till min kusin med familj som bor i vänersborg, och där jag även befinner mig i skrivande stund.

Imorgon börjar jag skolan och har blandade känslor över detta..
 Har jag valt rätt? är en av dessa. och en annan är att jag tycker det ligger för långt bort...
Men jag får faktiskt ta och intala mig att det faktiskt inte är så långt bort som de känns!
 Det är bara lite mer än en timma hem, jag kommer inte bo här och jag har kommit in på en utbildning jag vill... Känns nog bara som att jag är så långt borta, då jag inte kan staden.

Nog talat om detta! Nu är det sovdags men först tänkte jag visa min önskelista inför hösten.

 



Tunika: odd molly
Kappa: odd molly
Stövlar: Tom julie
Armband: humanity




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback