Bröllopsyran

Fortsätter, och även här i min blogg! För under denna veckan tycker jag att vi alla ska frossa i denna Bröllopsanda! Det är faktiskt inte varje dag vi har ett kungligt Bröllop i Sverige! Och tur är väl det!
Spekulationerna är många angående Kronprinsessan Victorias val av brudklänning!

Kommer det vara en enkel och stilren klänning som drottning Silvia, en exklusiv kritvit klänning med långt släp som Mette Marit, eller en stor gräddbakelse som prinsessan Diana?

  

Troligtvis kommer det att vara en klänning med lång eller 3/4 ärm, och jag tror även hon kommer satsa på en stilren uppsatt frisyr!

Själv hade jag hoppats på en axelbandslös klänning i Vera Wang anda, med mycket tyll och detaljer! Och till det hade jag hoppats på att vickan skulle välja en hängande frisyr med lockar!

Det återstår att se vad hon väljer! Och jag hoppas att hon följt sitt hjärta i val av klänning,blommor och detaljer! För visst vore det tråkigt med ett Bröllop där någon annan lagt sig i smak och tycke!



Klänning från Vera Wang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback