Ledig=)

Dagen började med en låång sovmorgon! När det var dags för dagens första kaffekopp inser jag att kaffebryggaren är trasig!!! Så det blev till att koka kaffe på gammalt vis=)

Har under dagen passat på att packa inför fredagens båtsemester!! ÅÅ vad jag längtar. Men det är så svårt att packa då man inte vet hur vädret blir! SÅ bäst att packa både stövlar, paraply och solhatt!

Efter middagen åkte jag iväg till Loppisen som finns här på ön! Man märkte tydligt att alla sommargäster kommit, och det kryllade av folk!
Jag hittade lite smått och gott som tex: Silverfat på fot, små silferfat, små glas och en liten glasburk!

Kan tyvärr inte visa några bilder då kameran är på egna äventyr!

I sommar kommer vi även göra ett besök i skagen och då besöka dot keramik! EN underbar butik som ligger på vägen mellan fredrikshamn och skagen!!

  

bilder ifrån dot keramik=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback