Ledig=)=)

Idag mådde Mormor bättre! Vilket är en lättnad för oss=) Alltså en bra start på dagen!

Och efter en god frukost med färsk limpa, brie, parma och kaffe var det dags för att göra tårt dekorationer inför Petronellas student imorgon!
Men hjälp va lång tid det tar!! Kanske inte ser ut så, men det ligger ett enormt jobb bakom minsta lilla detalj! Det väsrsta av allt (och som tar längst tid) är att färga pastan till önskad färg!!
Men Jag bara älskar att sitta där och låta inspirationen flöda!!!

Just nu har jag en liten paus då jag får så oerhört ont i ryggen av att sitta böjda i flera timmar!! Så snart kommer mamma och hämtar upp mig, och vi tänkte åka på en tur!!

Här kommer lite bilder från dekorationerna och min fina Kitchen Aid=)=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback