high heels

Ett par high heels är inhandlade och jag har tre veckor på mig att lära mig att gå me dem, innan de första bröllopet!

Egentligen är dom inte så höga, men jag tycker att klacken är lite väl smal! Jag brukar inte gå med höga klackar då jag tycker det är såå obekvämt, och fult när man inte kan gå snyggt i dem!

Man kan visst gå på kurs hur man lär sig att gå snyggt med höga klackar. Jag tänkte att min brors flickvän skulle ha lite privata lektioner med mig!
 jodå hon är grym på att gå, springa, köra bil och gå på kullersten med extrema klackar!

Jag har iaf fått lite tips på att man ska våga lita på att klacken håller, ha sträckta ben och vicka på höfterna!

jo upp till bevis den 10 april om jag lyckas eller lånar min älskade J som en stöttepelare!

let's see



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback