läggdags!

Nu är det dags för sängen då jag öppnar imorgon!

Ska sätta min underbara greengate klocka på ringning halv sju och beräknar att åka hemifrån vid halv nio. Men jag har såå svårt för att gå upp på morgonen så vi får se hur detta går!

Efter jobbet får vi se om det antingen blir en lugn hemmakväll eller om jag hittar på ngt me tjejerna!

Blir nog ingen bloggning imorgon så jag hoppas du får en underbar dag!

Jag ska gå till jobbet med instälning att jag duger som jag är och att jag är duktig på det jag gör! Förhoppningsvis lyckas man sprida det till andra med!
Och självklart ska jag bemöta alla så som jag själv skulle vilja bli bemött!!

Stor kram!!

Bild på de fina Attling smycken jag fårr av J i student förra året och present iår! Dessa hade jag tänkt att ha på mig imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback